Automatisch factureren vanuit CRS
Factureren hoeft u amper tijd te kosten
Wilt u het factureren aan uw patiënten vanuit CRS sterk vereenvoudigen en hiermee veel tijd besparen?
Verzekeraars maken het niet-gecontracteerde zorgverleners erg lastig om betaald te krijgen voor het behandelen van patiënten. De eisen die zij stellen aan uw factuur zijn hoog, u moet daardoor zeer veel informatie vermelden op uw factuur. Maakt u een fout op de factuur, dan krijgt u deze direct weer terug. Gevolg is dat u nog langer op uw betaling moet wachten en dubbel werk heeft. Bovendien legt de verzekeraar het betalingsrisico volledig bij u als behandelaar neer. Per 2022 zult u bovendien maandelijks moeten gaan factureren voor uw behandelingen, waardoor u veel meer facturen moet versturen per jaar. Uw facturen snel, volledig en juist kunnen maken is dus zeer belangrijk om uw behandelingen tijdig betaald te krijgen. Daarvoor hebben wij de oplossing.
Factuur binnen een minuut klaar
Het maken van uw facturen kost u met onze oplossing voortaan niet meer dan een minuut tijd. Hoe werkt dat?
In CRS maakt u de declaraties aan cliënten aan op de manier zoals u gewend bent. Na het aanmaken van de export kunt u deze direct vanuit CRS versturen. CRS verstuurt de declaratiegegevens vervolgens naar WeFact waarin de factuur vervolgens klaar staat.
WeFact is een zeer gebruikersvriendelijk online facturatieprogramma waarin u een eigen administratie krijgt. Na het versturen van de declaraties vanuit CRS worden de verkoopfacturen automatisch aangemaakt in WeFact. Vervolgens kunt u de facturen vanuit WeFact direct per e-mail naar uw patiënten versturen of de factuur uitprinten om deze op papier te verzenden. Ook kunt u hier standaard begeleidende mails aanmaken bij uw factuur. Na het versturen van de factuur wordt deze vanuit WeFact automatisch verwerkt in uw boekhouding. WeFact biedt u ook de mogelijkheid om uw patiënt via Ideal uw factuur te laten betalen.
Veel tijd besparen op debiteurenbeheer
Naast het automatisch maken van facturen wordt ook uw debiteurenbeheer veel eenvoudiger. Doordat de betalingen uit uw boekhouding worden opgehaald heeft u altijd een actueel overzicht van uw openstaande facturen. Bij te late betaling kunt u met een druk op de knop herinneringen en aanmaningen versturen. En wanneer dit nodig is kunt u de vordering ook direct doorzetten naar een online incasso bureau.
Automatisch en altijd overzicht
Facturen en declaraties die u via Vecozo naar verzekeraars of Gemeenten heeft verstuurd worden automatisch verwerkt in uw boekhouding. Bovendien bieden wij de mogelijkheid om uw boekhouding op maat in te richten, zodat de opbrengsten op de door u gewenste grootboekrekeningen en kostenplaatsen terecht komen. Op deze manier wordt ook uw boekhouding zeer eenvoudig en heeft u altijd een actueel overzicht van uw opbrengsten.
Inkoopfacturen boeken
Ook uw inkoopfacturen kunt u via WeFact eenvoudig verwerken. U kunt een scan of digitale inkoopfactuur uploaden in WeFact. Vervolgens verwerkt u de gegevens en worden de inkoopfacturen automatisch geboekt in uw boekhouding. Ook heeft u de mogelijkheid een bankbetaling aan te maken vanuit WeFact, zodat u de inkoopfacturen niet meer handmatig hoeft te betalen. Deze functionaliteit zit volledig bij de prijs inbegrepen.
Onze oplossing biedt u alles wat u nodig heeft om uw facturatie en boekhouding voortaan zo eenvoudig mogelijk te maken en sneller betaald te worden. Zo houd u tijd over voor de dingen die echt belangrijk voor u zijn.
Wat is hiervoor de investering?
Prijzen van boekhoudkoppeling (prijzen zijn exclusief BTW)
Omschrijving product | Praktijk |
Maandelijkse kosten gebruik boekhoudkoppeling (1 praktijk/instelling)* | €45,- |
Maandelijkse kosten per extra praktijk** | €35,- |
Eenmalige opstartkosten boekhoudkoppeling | €150,- |
* Inclusief abonnement WeFact ad €14,25 per maand
** Gebruikt u meerdere administraties in uw boekhouding waarvoor de koppeling gebruikt moet worden, dan betaald u per administratie het bedrag voor een extra praktijk.
Voorwaarden:
- Het abonnement is maandelijks opzegbaar.
U ontvangt maandelijks een factuur van ons voor de abonnementskosten.
De opstartkosten brengen wij u in rekening op de eerste maandfactuur.